Liggen in een veld (in het donker!)

Hey daar!

Om het begin van de paasvakantie te vieren, besloot ik om samen met mijn allerliefste Arne naar wat velden te trekken in onze gemeente tijdens zonsondergang. Normaal gezien ben ik iemand die al bang is van het kleinste beetje donker, maar deze keer was het een soort van magisch moment. In plaats van mij angstig te voelen, voelde ik mij precies veilig. Misschien kwam het door de sfeer, misschien kwam het omdat ik wist dat ik een fiets bij me had waardoor ik als de wind kon wegvluchten, geen idee.

6_17_137_15_1

XO L.T.

1_1

Geef een reactie

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close