Coffee & Bubbles

What time is it? SUMMERTIME! Althans, zo lijkt het toch vandaag. Vijfentwintig graden jongens! En dat in begin april! Om nog wat gekker te doen en het nog wat heter te maken, had ik het ‘fantastische’ idee om deze ochtend nog eens een hete koffie te drinken en te gaan joggen. (Kwestie van het nog warmer te maken.) Resultaat: een halfdode Lisa + enkele foto’s van -ja hoor!- koffie!

koffie-4koffie-3

Helemaal enthousiast was ik mijn standaard instafilter aan het gooien over een van deze foto’s, tot ik besefte dat ze hélemaal niet in mijn feed hoorden (that’s right, ik ben zo iemand die nauwkeurig let op haar Instagram-feed).
Later in de middag probeerde ik deze foto’s dan opnieuw te trekken, maar dan met een andere achtergrond. Ik had er zelfs speciaal mijn mini cactusjes voor uit mijn kamer gehaald. Maar jammer genoeg vond ik deze iets minder mooi dan de eersten qua kleur van de koffie. Wat niet betekent dat ze niet op mijn Instagram gaan verschijnen hihi!

koffie-1koffie-2

Dit was dan het ‘coffee’-gedeelte van deze blogpost. Op naar de ‘bubbels’.
Nee hoor, het zijn niet de champagnebubbels waar ik foto’s van heb getrokken, maar van bellenblaasbubbels! Mijn kleine broer (die mijn andere broer en ik ‘Mini’ noemen) kwam plots uit het tuinhuis gerend met een gigantische bellenblaas. Ik greep mijn kans en rende gauw naar binnen voor mijn camera te gaan halen. Eindelijk nog eens de kans om foto’s te maken van zeepbellen! (Voor degenen die dit niet weten: ik hóu van het maken van foto’s van zeepbellen.) Dus bedankt Mini om even mijn bellenblaasmodel te spelen!

bubbel-1bubbel-3

Gigantische bellenblaas, right?
Maar zoals de meeste andere gezinnen met kinderen, hadden we ook nog een normale bellenblaas, die ook iets mooiere foto’s gaf.

bubbel-4bubbel-2

Geniet nog maar van het mooie weer iedereen!

XO L.T.

rokje-2

Geef een reactie

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close