PerkOplant + paaseitjes rapen

Hey daar!
Heb je je ooit al eens afgevraagd hoeveel chocolade een persoon op een dag kan eten zonder dood te gaan? [Update: ik heb het opgezocht zonder enig resultaat MAAR ik heb wel een artikel gevonden over hoe chocolade je dunner maakt dus yesssss]  Wel, deze vraag stel ik me nu omdat ik, echt waar, het gevoel heb dat mijn bloed is veranderd in lopende chocoladesaus.

Hoe dan ook, vandaag is het dus Pasen! [Jeej! Joepie! Woehoew!]  Wat betekent dat het overmorgen  terug school is! [Boe! Nee!]  Maar laten we ons niet druk maken over dat laats vermelde, en laten we ons maar gewoon focussen op het feit dat een of andere reuze haas deze nacht eitjes is gaan verstoppen in onze tuin (hoe eng het ook mag klinken). Of waren het dan toch de paasklokken? Klokken of haas, voor de kindjes telde maar één ding: paaseitjes verzamelen!

dsc-0357-1dsc-0372-1 (1)

dsc-0349-1

Twee grote manden vol chocolade waren het resultaat van een slechts kwartier-durende zoektocht! Zowel de kleinsten als ikzelf gingen met een very big smile terug naar huis.

Toen mijn tante mij plots uit het niets vroeg of we eens samen naar PerkOplant een paar meter verderop gingen, sprong ik meteen recht en zei ik enthousiast “ja!”. Het was al zeven jaar geleden dat ik daar nog een voet had binnen gezet, alhoewel ik me de ellenlange rijen bloemen en planten en de geweldig zoet ruikende geur nog herinnerde alsof het gisteren was.
Gelukkig mocht ik er ongestoord foto’s nemen. (Want misschien heb je het al gemerkt, maar bloemen hebben een soort magnetische kracht die mijn camera naar hen toe trekken.)

dsc-0428-1dsc-0432-1dsc-0438-1dsc-0452-1dsc-0458-1dsc-0459-1dsc-0460-1dsc-0464-1dsc-0468-1dsc-0475-1

Conclusie: de paaseierenzoektocht was a piece of cake (zie foto hieronder ha-ha-ha..),morgen ga ik opstaan met 573 puistjes op mijn gezicht & ik heb later al zelf geen siertuin meer nodig, ik zal wel gewoon al mijn bloemenfoto’s ophangen hihi!

XO L.T.

dsc-0489-1

Geef een reactie

