“Hé, zin om op avontuur te gaan?”

Haaalowkes!

De examens zijn er, de nieuwe fluostiften zijn er, de bijkomende stresspuistjes zijn er en oh, oh, OH niet vergeten: de moodswings! Dat laatste had ik denk ik vorige zondagavond ook voor. Om vijf voor acht lag ik nog lekker ingedoffeld in drie dekentjes te kijken naar F.R.I.E.N.D.S (de serie die ik sinds kort ben beginnen te kijken!) en om half negen was ik al samen met Arne op de fiets óp avontuur.

Volgens mij was het het zinnetje “..en toen besefte ik dat ik die twee uur van mijn leven nooit meer zou terugkrijgen..”, dat het deed. Het was een zin die een of andere vrouw in een aflevering van de serie zei en dat zette me dus aan het denken. Moest ik hier echt voor de zoveelste avond lui op bed liggen, of kon ik mijn avond beter besteden aan wat plezier en gelach? En dat was dus het moment dat ik: “Hé, zin om op avontuur te gaan?” stuurde naar Arne.

En wat ben ik blij dat ik die keuze gemaakt heb! Blijkbaar was het een geweldig mooie avond geworden met een supermooie zonsondergang waar de lucht een heel kleurenpalet vormde.

Ohja, vergeten te vermelden: we zijn (onverwacht) naar het bos van Liedekerke gefietst!

[Maar we hebben eerst een kleine tussenstop gemaakt in Ternat op een bouwwerf waar Arne per sé op wou.]

Processed with VSCO with hb2 preset

 

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with  preset

♪♫♪ “Ik zie het goud aan de rand van de zon” ♪♫♪

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

 

Processed with VSCO with hb2 preset
Om nog eens extra te duiden wat voor een daredevils we zijn

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

X.O. Lisa

Ben jij al eens op “avontuur” gegaan? Laat gerust een comment achter onder deze post! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen 😊

<a href=”https://www.bloglovin.com/blog/18990793/?claim=9ftk5aeevp5″>Follow my blog with Bloglovin</a>

 

Geef een reactie

