Here’s my fav season again! // Autumn 2017

Wat willen we? HERFST!! Wanneer willen we het? NU!! (Nou ja, morgen eigenlijk..)

Hey daar! Welkom op mijn blog again EN WELKOM IN DE LEUKSTE TIJD VAN HET JAAR OOK! Alhoewel oranje een van mijn minst favoriete kleuren is, houd ik er toch énorm van wanneer alle mogelijke bomen en planten die kleur hebben, beetje vreemd, maar wie is dat nu soms eens niet?

Vandaag ging ik vol goeie moed samen met Arne naar het bos van Kruikenburg om mooie herfstfoto’s te nemen voor deze blog. Alleen jammer dat alle bomen nog GROEN waren, haha! Ik heb letterlijk de bruine blaadjes moeten verzamelen om die op elke foto als achtergrond te plaatsen.

Processed with VSCO with e2 presetProcessed with VSCO with e2 presetProcessed with VSCO with e2 presetProcessed with VSCO with e2 preset

Buiten het verkleuren van de bladeren van de bomen houd ik ook van de herfstkleren. Welke van mijn vijf herfstjassen zal ik vandaag eens aan doen? En geen leuke t-shirts meer? Geen zorgen, draag gewoon je favoriete herfstsweater over een minder leuke t-shirt.

Processed with VSCO with e2 preset

2017-09-20 03.59.58 1.jpgProcessed with VSCO with e2 presetProcessed with VSCO with e2 preset

Volgend puntje happiness over de herfst is het feit dat thee drinken opeens een dagelijkse gewoonte wordt. Geen energie? Thee. Kan niet slapen? Thee. Te koud? Thee. Verveling? Thee. Geen idee hoe het komt eigenlijk dat ik vooral in dit seizoen thee drink en minder in de andere seizoenen.

2017-09-13 06.01.14 1.jpg

En wat eet je bij thee? Koekjes! (Althans, ik toch, geen idee welke monsters hier rondlopen die geen koekje waarderen bij hun heerlijke thee). En natuurlijk zijn de koekjes die je zelf maakt het beste! (Soms toch *wink*) Daarom is herfst dan ook weer het seizoen dat ik meer begin te bakken. Again: géén idee waarom ik dat dan weer minder tijdens de andere seizoenen doe maar ach..

Chocolat chip - Appelcake - Brownie
chocolat chip – appelcake – brownie

Terwijk ik dit schrijf, zit ik zelf ook opgerold in een zacht dekentje met mijn favoriete oversized sweater aan, een warrige dot en een theetje naast mij. Alhoewel het nog niet eens officieel herfst is, lijkt het me toch al duidelijk dat ik al helemaal herfstproof ben.

2017-09-16 08.09.56 1Processed with VSCO with e2 preset

Herfstige groetjes XO, Lisa

Webp.net-gifmaker.gif

 

 

Geef een reactie

