New beginnings -x- || name changes

Heyhey,, hoihoi,,

Een kleine blogupdate: zoals jullie wel zien is mijn blognaam niet langer ‘Captured By Lisa’ maar ‘Unwritten’. Deze naamsverandering is er natuurlijk niet zomaar. ‘Captured By Lisa’ was bedoel als een blog waar ik vooral foto’s met jullie deel en daar wat bij zeg, maar terwijl is dit concept al licht veranderd.. Daarom vond ik dat het tijd werd voor een nieuwe naam en dat is dan ‘Unwritten’ geworden!

Schrik niet want de laatste dagen ga je waarschijnlijk nog wat andere veranderingen zien aan mijn blog zoals een andere lay-out etc.

Al bij al ben ik wel enthousiast om met deze vernieuwingen te beginnen! Ook al weet ik nog niet erg goed wát ik precies wil doen aan de lay-out en weet ik ook nog niet hoe ik mijn domein weer naar een officiële domeinnaam zet (oepsie!), maar dat zal ik wel snel ontdekken.. (hoop ik?)

XO Lisa

Geef een reactie

