Sweater Weather || Autumn 2k17

Eén oktober, de herfst is inmiddels al volledig doorgebroken en dat zag ik aan de kleren. T-shirts en sandalen hebben plaatsgenomen voor gezellige warme sweaters en je favoriete herfstschoentjes.

En natuurlijk heb ik van deze weersverandering ook weer gebruik gemaakt om nog eens een dagje te gaan shoppen. ‘Herfstinkopen doen’ heb ik het genoemd. Dus dat was de dag dat ik met 5 (!) zakken uit 5 verschillende winkels over de straten van Ternat vanuit het station naar mijn huis liep. HOERA zoveel nieuwe kleren, wel R.I.P. mijn spaargeld..

Als iemand op internet ‘awkward posing’ zou opzoeken, ben ik er 90% zeker van dat je mijn naam verkrijgt als zoekresultaat. Maar hey, alles voor de blogpost, nietwaar? Dus aan alle mensen die nog herfstoutfitinspiratie nodig hebben [of zich gewoonweg vervelen], zal ik (samen met mijn akward posing) mijn favoriete outfits tonen.


2017-10-01 121324864307..jpg2017-10-01 12-905068371..jpg

Outfit #1

Tot nu toe mijn favoriete outfit! Totally in love met die zwarte pull met bloemetjesborduursel op. En over de broek: ja hoor, ik ben eindelijk eens mee met de mode! Geruit zwart-wit motief: checkkk ✔️

Shoes: ZALANDO – Madden Girl

Trousers: H&M

Sweater: PIMKIE

2017-10-01 121256745547..jpg2017-10-01 12-2134242820..jpg

Outfit #2

Losse sweaters zijn ook weer ‘in’, heb ik al mogen merken in de ZARA, dus kon ik het niet maken om mij er zo eentje niet mee te nemen. Deze sweater is ook by far de meest comfortabele sweater die ik al heb gehad.

Shoes: ZALANDO – Even & Odd

Trousers: Urban Outfitters

Sweater: ZARA – ZARA knitwear

2017-10-01 12-150384620..jpg2017-10-01 12240536390..jpg

Outfit #3

(Mind die ene knoop van mijn rokje dat open is gesprongen)

Dit is voor de dagen dat het toch net een tikkeltje warmer is dan de andere dagen. Ik hou enorm van rokjes met knoopjes vooraan (buiten wanneer ze opeens openspringen…)

Shoes: ZARA

Skirt: FOREVER 21 [Wanneer die winkel nog in België was… R.I.P. Belgische Forever 21]

T-shirt: H&M

Jacket: Tweedehandswinkel (sorry guyss)

 

Outfit #4

Hoe cute is deze T-shirt van C&A?

Trousers: ONLY

T-shirt: C&A

 

Warme herfstige knufs, Lisa

Geef een reactie

